Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=159024
MOB:2021/1
Szerzők:Várhegyi Petra
Tárgyszavak:MARKETING; NEUROLÓGIA; REKLÁM
Folyóirat:Studium & Practicum - 2021. 15. évf. 1. sz.


  Az agy különleges működése : mi a neuromarketing? / Várhegyi Petra
  Bibliogr.: p. 19. - Abstr. hun.
  In: Studium & Practicum. - ISSN 1788-6996. - 2021. 15. évf. 1. sz., p. 18-19. : ill.


A fogyasztók vásárlási döntéseinek pontosabb megértéséhez a korábban alkalmazott piackutatási technológiák folyamatos fejlesztésére van szükség.